zaterdag 7 augustus 2010

Annen & Achtertuintje


Jammer genoeg zijn de foto's iets minder geworden als
gehoopt. Maar wie helpt mij van mijn prachtige franse
ledikant af? Hij komt zo op de website. Prachtig midden
in je tuin vol met planten. Of op je terras zoals
wij het hebben. Wij gaan over op een smeedijzeren antiek
spijlenbed en we hebben maar een heel klein tuintje
dus helaas het ledikantje moet wijken.
Later foto's van het bed, als iemand me van mijn
ledikantje af helpt, anders gaat het hele feest niet
door :(


Gisteren verveelde ik me. Dus dan maar de auto pakken(dat kan
nu he) en op naar Zuidlaren, naar Tineke van Ditjes en Datjes
Daar scoorde ik deze prachtige "kast." Wij hadden al een
hele tijd een houten kast die nu van ellende wel uit elkaar
viel. Eenmaal thuis gekomen mocht ik los! Oude kast helemaal
in een bult geslagen, dat is een lekker gevoel haha!
Toen hij tegen de schutting stond viel het toch een beetje
tegen. Dan de schutting ook maar een verfje, zo stond ik
vrijdag op een dag dat ik dacht dat er niets boeiends zou
gebeuren, de schutting te verven, de kast in te richten en
heeft anton het terras heerlijk onkruidvrij gemaakt.

Ook scoorde ik deze nog, Danielle niet jaloers worden he haha.

De kogel is door de kerk, mama en ik gaan morgen
op Annen staan, de markt van 10 tot 5 uur.
Ik ga er niet met al mijn spullen staan maar met
spullen die er al een tijdje liggen, waarvan het
meeste niet eens op de site staat. En het word
allemaal 1,2 en 5 euro werk. Dus wil je nog
koopjes scoren, kom dan gezellig even langs!

ps; nu nieuwe producten op de website ivm markt
morgen.

6 opmerkingen:

  1. Mooi die olijfolie blikken !!!! en die kast geweldig.............ga even in de webwinkel kijken.......succes morgen.......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou we zijn van plan morgen te gaan kijken, het is nog niet helemaal zeker, maar wie weet, kom ik zie ik je nog :-)

    groetjes en een fijne avond,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooi ik hou van die kleur groen.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend inderdaad dat blik! Je leert mijn smaak al goed kennen :-))
    Hopelijk heb je het leuk in Annen, helaas zijn wij vanochtend vroeg terug gekomen uit Lisse, en een rommelmarkt is dan iets teveel van het goede. Eerst even bijkomen.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog heb jij!!!!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk bed is hij te koop

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen