zondag 1 augustus 2010

Bleh


Bleg, dan ga je er zondagochtend heeeel vroeg uit om op tijd
bij een markt te zijn, wat uiteindelijk alleen braderie
blijkt te zijn. Miezerig weer, en dan maar op naar de volgende
waar je wel eens wat hebt gekocht, ahh nee toch; Dicht!
Dan maar naar huis..Daar toch wel weer een beetje happy
worden bij binnenkomst van de heerlijke geur en aanblik
van de net opengekomen lelie's. Wat zijn ze toch mooi en wat
ruiken ze toch heerlijk. Maar dames let op! Hoorde ik van
Danielle, lelie's zijn heel gevaarlijk voor katten, dus die
houd ik goed in de gaten. Maar staan ze niet prachtig in
mijn grote trots de twee zinken kannen. Allebei zo lek als
een mandje, maar niets wat een pot niet tegen kan gaan.

Nu nog wat nieuwe spullen op de site zetten en dan dozen
inpakken. Donderdag bij mooi weer toch maar weer eens
op de markt in Zuidlaren staan, met spulletjes die al te lang
in de winkel rondzwerven. Dat betekend heeeel veel harten
voor 2 euro en allerlei kleine leuke rommeltjes voor
kleine prijsjes. "Komt dat zien, komt dat zien!"

1 opmerking:

  1. Hallo Sanne,

    Ik kan helaas donderdag niet anders kwam ik ook even kijken .
    Wat een pech had je vandaag , niet echt een jacht met veel resultaat dus.

    ik wilde je nog vragen of je nog zo'n kleine zwarte bakplaat hebt als die je in je huis had hangen , mocht je er ooit nog een van dat formaat tegen komen dan hou ik me aanbevolen of als je je eigen ooit weg wilt doen.....
    Ik heb de grote op de eettafel maar zou een kleinere wel mooi vinden op m'n salontafel.

    Nu even over die mooie bloemen , wat staan ze prachtig in die zinken kannen , elk of niet , het blijven plaatjes om te zien en helemaal met bloemen erin.

    Fijne week alvast , hartelijke groeten van Gea

    BeantwoordenVerwijderen