woensdag 25 augustus 2010

Bruiloft

Zaterdag trouwt de zus van mijn vriend. Het word waarschijnlijk een hele leuke uitgebreide bruiloft. We blijven zelfs slapen op de feestlocatie.
Al een tijdje wil ik graag iets van mijn oma hebben, naast een foto iets van een ringetje, armbandje etc. Om haar dicht bij me te hebben.
Mijn opa wil echter nog niets weg doen omdat hij bang is dat de familie er ruzie om krijgt. Hij is hier heel duidelijk in dat het verdelen mag beginnen als hij er niet meer is. Nu mag ik voor de bruiloft wel mijn oma's ketting en oorbellen lenen. Dit vind ik heel speciaal.


De steentjes zijn van bergkristal, vroeger vond ik dit setje
al mooi. Als ik van zaterdag op zondag bij mijn opa en oma
logeerde maakte oma zich op zondag altijd mooi voor de kerk
en dan had ze dit setje in. Ik zei dan altijd "oma als je later
dood bent, mag ik het dan hebben?" Mijn moeder kon hier altijd
heel boos om worden. Opa kon er hard om lachen.
Ik zei tegen opa, ik breng het direct na de bruiloft terug,
zijn antwoord was toen, doe maar rustig aan kind. Misschien
komen er nog wel meer feestjes dat je het wilt dragen.
Zooo lief :)..

Morgen komt er nog weer wat leuke handel online! Waarschijnlijk
's ochtends dus houd de website in de gaten. Ook plaats ik morgen
nog even een blogje met woonkamer foto's.

9 opmerkingen:

  1. Ach, wat lief van je opa...
    En zo te zien op de foto had je ook een hele lieve oma!
    Wat speciaal dat je dit op die trouwerij mag dragen.
    Ik hoop dat jullie een gezellige en mooie dag op de trouwerij hebben.
    Toevallig heb ik volgende week op zaterdag een bruiloft van mijn broer die dan gaat trouwen.
    Ik neem morgen een kijkje in de winkel.
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief en mooi dat je dit mag dragen op de bruiloft!
    Ik wens je heel veel plezier en geniet er van.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kom ik op je weblog terecht en ik klikte meteen even door naar je webwinkel.
    Wat verkoop jij prachtige spullen! Mijn complimenten voor zo´n mooi assortiment met echte brocante. Ik ga je volgen.

    En ik wens je heel veel plezier op de bruiloft. Je zal vast en zeker schitteren met de prachtige sieraden! Een mooi gebaar van je opa.

    Liefs Pamela.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is lief van je opa! Het zijn prachtige sieraden. Een mooi aandenken aan je oma!
    Ik wens je een hele mooie dag op de bruiloft!
    Lekker van genieten hoor!
    Hugs van Nans.
    P.s.: Ik zal morgen op mijn werk even spieken op je webshop, naar de nieuwe spulletjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd je opa......zo schattig......mooi verhaal...stuur je de foto's nog??? fijne gezellige dag morgen.......liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sieraden zijn het en een hele eer om te dragen dus.

    Ben je morgen overdag ook thuis en hoe laat ?
    We komen namelijk s'ochtends door Schildwolde en zouden even mijn bestelling kunnen ophalen bij je .
    Graag hoor ik nog even van je....

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat lief dat je dat mag dragen.
    Ze zijn ook prachtig, je zult stralen die dag.
    Een hele fijne dag, en duim voor wat mooi weer.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Gea op je blog gekomen, hardstikke leuk, wil je graag gaan volgen maar de gadget doet het op het moment niet. Ook ik ben bezig met een rondje door mijn huis, toevallig hoor!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen