zaterdag 14 augustus 2010

De woonwinkel, Leeuwarden

Ik had laatst een blogje met de vraag bij wie ik foto's mocht maken.
En er kwam een reactie. Sinds een tijdje koop ik veel bij de www.dewoonwinkel.nu. Ik kan goed met de eigenaar van de webwinkel en hij heeft prachtige spullen! Er staat ondertussen een hoop in mijn huisje te blinken uit zijn winkel. Ik werd dan ook uitgenodigd om bij hem thuis een kijkje te komen nemen.
Ik wil jullie dit niet onthouden want wat een prachtige spullen staan daar!


Als eerste de woonkamer, als je binnenkomt verwacht je niet zo'n grote ruimte. Je weet niet waar je als eerste of laatste moet kijken
Er staan zoveel mooie spullen, mariabeelden, zinken kannen
prachtig! Na een tijdje zaten we rustig wat te drinken
en dan nog zie je elke keer weer andere dingen. Nu op de foto's
ontdek ik nog weer allemaal prachtige spulletjes die me eerst
niet waren opgevallen.

Ook mocht ik een kijkje nemen in de garage waar een deel
van de spullen worden opgeslagen. Dit is de hemel voor elke
brocanteliefhebber! Stapels serviezen, manden, maria's.
Ook de rest van het huis is prachtig, mooie ruime kamers met
veel licht en prachtige spullen. Elke kamer heeft bijna zijn
eigen mariabeeld, hun zoontje slaapt in het prachtigste spijlen
bed wat er maar bestaat en door het hele huis staan prachtige
oude koffers.

En dan heb je natuurlijk de keuken. Ik wist dat Johan
bekend stond als een super verzamelaar van crème servies. Net
als ik is hij er dol op als ze vlekkerig, bruin of een beetje
kapot zijn. Als je de keuken binnenloopt dan zie je al een
klein begin van zijn enorme verzameling. Hier begin je al
van te kwijlen.


En dan draai je je om en zie je dit;


1 enorme kast, helemaal tot aan de nok toe gevuld met crème
servies. Het komt overal weg, veel verschillende merken, maar
stuk voor stuk prachtig! Hier begon ik pas echt van te kwijlen.
Vrouwen, mannen, iedereen ik zou zeggen hou zijn website
goed in de gaten, want hij heeft echt de mooiste spullen die
je maar kan vinden!

O ja, vanavond rond etenstijd weer nieuwe producten op mijn
website.

10 opmerkingen:

  1. WOW, wat mooi, die kast vol servies..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jij je daar even kon uitleven met je camera. En dat servies.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie spullen heeft hij in huis staan, en wat een mooie foto's heb je er van gemaakt.
    Hij moet zich een keer aanmelden bij de ariadne at home, leuk voor als zeer weer een brocante special gaan maken.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *valt flauw achterover* ... Jemig wat is dat een prachtige inhoud in die kast!! Wat leuk dat je er even binnen kon kijken en het mocht vast leggen.
    Ik ga nu even speuren op z'n site, dank voor de tip!
    Groetjes en fijne avond,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die kast met al dat servies, dacht dat ik al veel had, maar ik kan nog heel veel stapelen zie ik wel:-)

    Groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww.....wat leuk zeg !!! ,......soort van collega's onder elkaar....ga gauw in je shop kijken...........fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo ;)
    Ik was even naar Frankrijk dus t duurde even voor ik bij je langs kwam... leuke post over Johan! Die kast met kommen vind ik ook geweldig ;)
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier kan je echt je hart ophalen! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedemorgen
    ik ben van de week in blog land begonnen naar aanleiding van jou post over "de woonwinkel" ik wil even zeggen dat ik jouw blog helemaal leuk vind, ik hoop dat je ook eens op mijn blog komt kijken.
    ik heb ook een aantal dingen gekocht bij Johan en deze komen in mijn blogs weer terug.
    hij is nog niet klaar want aan de layout ga ik zeker nog iets veranderen.. maar het begin is er.
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grote collectie met servies zeg. Was aan het kijken naar blogs over servies en kwam al snel op dit blog terecht.

    BeantwoordenVerwijderen