donderdag 5 augustus 2010

Jippie


Net nu ik het een beetje opgegeven had met de markten en het weer
begon de zon weer te schijnen. Vandaag toch maar op jacht en niet
zelf staan omdat het weer niet veel goeds beloofde.
Uiteindelijk viel het mega mee en hadden we makkelijk zelf kunnen
staan. Maar dan had ik vandaag niet zoveel gescoord haha.
We gaan nu of zondag op Annen staan, of donderdag op Zuidlaren.
Ik houd jullie op de hoogte.
Zoals je hierboven ziet, al kun je (lekker puh) nog niet goed zien
wat het is, ben ik wel gescoord. En inderdaad Gea heb voor mezelf ook een aardappelmand gescoord. Deze is echter voor de winkel.

Toen ik thuiskwam dacht ik dat de poesjes eindelijk een keer bij
bij mij zouden komen liggen.


Maar helaas, baasje is nog steeds liever. Vooral omdat hij ze
wat vaker eten geeft dan ik. Niet dat ik het vergeet hoor,
maar dat komt gewoon meestal zo uit.
En dan ook nog zo kijken; "kan ik hier iets aan doen?"

Gelukkig, ook weer wat voor mezelf gescoord, een prachtige spiegel van de week, en vandaag nog een prachtig smeedijzeren hekwerk uit
Frankrijk voor voor het raam. Die moet ik nog even op de foto zetten
Maaaar wat zag ik daar staan, voor een spotprijsje, een prachtige kan!

Een betere foto van de spiegel komt nog, maar als ik foto's
maak voor de webwinkel, is het een zoooi in huis. En ja als
je spiegels fotografeert, spiegelt dat he:P

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je mooie spullen hebt gevonden!! En als je in op de markt gaat staan, heel veel succes!!

    Ben gister nog in Zuidlaren geweest, het is een heel eind uit de buurt hier, maar we hebben er een leuk dagje uit van gemaakt met de kinderen :-).

    groetjes en een fijne dag,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar was ik ook, maar wij lopen er al heel vroeg haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben niet nieuwsgierig hoor, maar sta je morgen nog in Annen? :-)

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen