donderdag 28 juli 2011

3dagen handel en nieuwe gordijnen

Toch zijn de zomermarkten wel leuk hoor hier in het hoge noorden. Vooral de eerste nieuwe. Als ze er al een aantal weken zijn is het aanbod meestal gelijk maar in het begin moet je er bij zijn.
Zo scoorde ik prachtige spullen deze week. Natuurlijk blijft er ook wat bij mezelf.





Ohh wat is het dan moeilijk om alles in de winkel te moeten zetten. Maar ja als je weer nieuwe centjes nodig bent voor de vakantie jacht dan moet het maar he ;)
Ik heb besloten dat ik zelf de franse gordijnen mag houden en het gietijzeren potje. Natuurlijk stond de hele boel hier weer op stelten vanmiddag.





Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe gordijnen, de kleur past prachtig bij de pasteltinten die ik hier al heb.
Ik heb besloten om zondag en woensdag nog artikelen te plaatsen, daarna gaan we een weekje dicht..we willen graag een lang weekend weg en wie weet wat ik dan weer tegen kom.
Na die tijd gaan er veel spullen die al lang op de site staan weg naar de rommelmarkt.
Wil even lekker fris overnieuw beginnen. Een heel fijn weekend en tot zondag?

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg allemaal! Ziet er weer schitterend uit bij elkaar.

    Ben inderdaad weer opgeknapt, dankjewel :-)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes heb je weer gescoord. De ijzeren pot die je houd is prachtig! En de andere spullen natuurlijk ook. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, super wat een mooie vondsten!
    Ik zou daar helemaal blij van worden.
    Natuurlijk hou je ook iets voor jezelf.
    Kun je er lekker van genieten.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen heb je gevonden, groot gelijk dat je de gordijnen en het potje zelf houdt!

    Fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes, de franse gordijnen en het gietijzeren potje zijn mooi, passen super bij je!

    Geniet ervan.....
    Fijn weekend!

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!!..geniet ...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen