donderdag 7 juli 2011

getverderrie & nieuwe spullen

Wat een rust in blogland, jullie hebben zeker allemaal al vakantie daar aan de andere kant van Nederland :( wat is het saai in blogland en op tv..waar is iedereen? Als we nou prachtig weer hadden maar nee dat valt ook weer tegen,, Nou jah maar hopen dat het snel beter word.
Ik had jullie nog foto's van de nieuwe aanwinsten beloofd.



Van de week kocht ik een "nieuw" paspopje, ik wilde al heel lang 1 extra, maar ze waren of belachelijk duur of niet speciaal genoeg. Ik zoek iets anders als anders, tenslotte is onze mummie ook niet een paspop wat elke vrouw in huis wil hebben..typisch gevalletje van Te ruig..
Ik vond een klein paspopje, erg donkerbruin met daaronder waar hij kapot was mooi oude franse kranten. Met een sjerpje om word het geheel toch een beetje verzacht.

Maar je raad het al, hier stonden eerst hele andere dingen, het hele huis stond op zijn kop, gelukkig had ik een onverwachte vrije dag dus haast had ik niet..de pilaar is prachtig blauw grijzig en kocht ik bij Karin, ben er weer helemaal happy mee. In de vakjes van onze oude hotelkast heb ik bijpassende spullen gezet..straks meer foto's.

Nu moest mijn mummie + nieuwe stolp en andere spullen natuurlijk een andere plek vinden..hmm met al die roze details zal het vast mooi lijken tegen mijn kamerscherm, dus hop volgende plek werd over de kop gehaald.



Het beeld stond al heel erg lang op de vensterbank en het paste toevallig onder de stolp waar eerst prinses hermelijn onder stond. Ik heb ondertussen een kleine verzameling stolpen, vast niet allemaal duur of oud maar vind de combinatie super,





Helaas zijn stolpen wat moeilijk te fotograferen door de weerspiegeling. Prinses hermelijn staat nu onder een hele oude mooie stolp, beetje scheve foto :$.

Er is nog meer veranderd, ik kocht op de midsummerfair in zeijen bij Yvonne van de tweede lente een prachtig oud corsetje uit Parijs en een heel lief oud (bruids?) tasje. Ook heb ik onze vliegenkast maar eens volgegooid met alle los slingerende oude stofjes/kantjes en kleedjes.



Dat was het weer voor eerst, geinspireerd geraakt? Neem dan even een kijkje in onze webwinkel; www.serviesenbrocante.nl


16 opmerkingen:

  1. Heee,..
    Hier toch nog een berichtje vanuit een TE rustig blogland,maar ja ook uit het noorden hé.
    Net weer even thuis voor de volgende maand de tweede vakantie voor ons begint en ik weer een poos wegga.
    Je paspopje is zeker speciaal, geen twijfel mogelijk maar het past weer mooi bij de Sannestijl.
    Prinses hermelijn vind ik een beetje....eng,oe..brr...maar past ook weer zo bij jullie spullen in huis hé.
    En de verzameling stolpen is prachtig !!! wat ben je weer in de weer geweest, Super !!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    o ja, ik kom binnenkort de spulletjes wel ophalen hoor, ik haal ook even een stoel bij je moeder.
    Betaalde verzendkosten regelen dan wel weer.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook nog in Blog land. Het is hier zekers erg rustig, merk het echt aan de posten en reacties op posten die ik plaats.
    Het is weer genieten van je foto's, prachtig dat corsetje uit Parijs, erg mooi!!!
    Ik wens je een fijne avond☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wij moeten nog twee hele weken hoor hier in
    Noord-Holland.
    Het ziet er weer verrukkelijk uit bij je.
    Vind die stolpen ook zo mooi, vooral de ovale.
    Heb er ook een op het oog maar de prijs staat me niet aan!!!
    Hij is wel helemaal compleet met onderbord en koord, maar in nog geen 75 jaar.
    Even door speuren dus.
    Ik wens je een fijne avond, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons is de vakantie inderdaad begonnen maar ik werk gewoon door hoor. Ik krijg halverwege augustus vrij als Benthe (de pup) komt. Wat heb je toch weer prachtige spullen gekocht, het ziet er weer fantastisch uit. Ik ben weg van al die kleine bloemetjes. Was iets van een bruidskroon of zo, zei je de vorige keer?? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie, wat een mooie spulletjes!
    Is het zo rustig in blogland? Ik weet 't niet haha want ik ben er deze week ook maar weinig, veels te druk met de beslommeringen des levens...zo gaat dat soms ;)
    Morgen begint hier de vakantie, heerlijk!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind vooral de stolpen erg mooi staan zo tegen je kamerscherm. Erg chique!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga rustig door met bloggen hoor, ga pas in september een weekje weg.
    Heb helaas de midsummerfair in Zeyen moeten missen, had geen vervoer...

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer heerlijk bezig geweest, allerlei hoekjes compleet gerestyld.. Jullie nieuwe huis heeft toch wel meer mogelijkheden dan het minihuisje van eerst hè?!
    Geniet ervan!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gerdine Willemsen8 juli 2011 om 12:31

    Hai,

    Hier (zh) is de eerste week van de vakantie alweer bijna om! Ik heb geen idee wat druk/rustig is bij jullie want ben pas sinds deze week blogs aan het bekijken. Ik zie bij veel mensen zoveel mooie dingen en zulke fotogenieke foto's; daar kunnen sommige tijdschriften nog wat van leren :-)

    Tot nu toe alleen maar gelezen maar nu bij jou een eerste reactie; ik val er zomaar midden in weet nog niet eens wie je bent enzo (moet nog veel lezen) maar vind je blog heerlijk inspirerend!
    Ik zoek wat afleiding omdat ik 6 weken geleden een beroerte heb gehad en mijn wereldje nu erg klein is! Mag geen autorijden en mis daardoor alle leuke markten/fairs die ik dit jaar zo graag eens af had willen struinen... Nu fantaseer ik maar van een afstandje mee; heerlijk tijdverdrijf!Weet dus dat er, ondanks de vakantie, mensen zijn die op afstand mee genieten met je mooie vondsten en prachtige plaatjes!
    mvg, Gerdine (43 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik stop ook een tijdje met bloggen zeker tijdens de vakantie daarna ga ik weer door...helaas.
    zo'n paspop staat bij mij ook nog op mijn lijstje.. maar ik wil er niet te veel geld voor geven dus ik moet gewoon mijn kans afwachten
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je foto's zijn echt genieten, had ik vandaag even nodig. Jullie posten doen me dan goed. Maar net wat je zegt het is wat rustiger geworden in blogland. Stilte voor de storm... na de vakanties komen we weer los allemaal.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's weer! Elke keer geniet ik er weer van. Dank je wel.

    Fijn weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben er ook nog hoor!
    Tja ook regio noord, maar wel te druk en te moe om een post te plaatsen.
    Wat een mooie foto's heb je weer van je prachtige spulletjes gemaakt, echt genieten.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat mooi allemaal!
    Zelfs ik merk de rust in blogland, terwijl ik net begonnen ben met bloggen.
    Wat heb ik een "Goed Moment" om te beginnen uitgekozen;-)
    Maar bij jou is het echt genieten, geniet van je style, de zachte,verweerde kleuren, de stolpen, het prachtige corsetje uit Parijs, echt alles is genieten!

    Heel fijn weekend verder.....

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja heb ook zo weinig tijd op het moment..maar jah..dat heb je toch zomers..
    je fotos zijn prachtig en ik ben wel een beetje verliefd op je stolp met het oud blauwe onderbordje...
    ziet er allemaal weer geweldig uit
    fijne week
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf deze foto's! Ik heb voor onze bruikoft in december dezelfde kleuren in gedachten, ik ben al begonnen door mijn bruidstasje zelf te maken omdat ik er eigenlijk niet 1 vind in deze kleuren. Hij zou straks mooi tussen je decoratie staan!

    BeantwoordenVerwijderen