zondag 3 juli 2011

Nieuwe handeltjes

Vandaag en gister weer leuke handel gescoord.
Vandaag zouden we eigenlijk nergens heen maar dan zie je online dat Karin van de Tuinkamer en Yvonne van de Tweede lente op een fair vlakbij staan. Ik had Yvonne nog nooit ontmoet dus toch nieuwsgierig geworden en ja het was maar 40 minuten rijden.
Karin had natuurlijk weer een prachtige kraam, groot licht en super mooie spullen. Neem echt even een kijkje bij haar in de webwinkel als je haar nog niet kent; www.detuinkamer-brocante.nl
Ik vloog natuurlijk snel even door naar Yvonne en ohh ook al van die mooie spullen. Ik heb me niet in kunnen houden en ging met een prachtig groenig tasje en een heel oud corset uit Parijs weer naar huis. Veel heb ik niet van de fair gezien, want ja zet drie verzamelaars bij elkaar en we kletsen je de oren van de kop. Ik vond dat er verder erg weinig brocante stond, veel eten etc.
Maar goed ik heb weer mooie spullen gescoord.
Ik laat ze van de week even zien!
Op het moment word blogland gestalkt door een anoniem iemand die overal hele flauwe berichten plaatst ook is was na Lia van i found my home de pineut..6 berichten heb ik mogen verwijderen, waar mensen toch de tijd weg halen..
Dus heb je last van diegene, trek het je niet aan het is niet persoonlijk, diegene heeft blijkbaar niets beters te doen!

Nog even een plaatje van wat nieuwe handel, de website is ook zo juist aangevuld. Dus ben je nieuwsgierig geworden neem dan gauw even een kijkje.


Fijne week!!

11 opmerkingen:

  1. wow dat ziet er al weer prachtig uit zeg..ga even kijken in je shoppie...
    fijne week
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk sfeertje...je hebt je plantjes gevonden....zie ik.......geniet van een heerlijke week....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee,
    Hier nog iemand die een paar vervelende berichtjes op de blog kreeg de afgelopen week.....tja....
    Ik heb maar even een berichtje geplaatst en daarmee is het voor mij einde verhaal,ik zit er niet mee..laat maar gaan denk ik dan hé.
    Leuke spullen heb je gevonden !!!

    Fijne week alvast.

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan je dan blij zijn he met van die mooie vondsten. Ik heb je webwinkel van de week ook bekeken, ziet er allemaal goed uit en leuke spullen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt leuke spulletjes in je winkeltje....
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor om medeblogsters te ontmoeten, kan me voorstellen dat de rest van de fair er dan even bij inschiet ;))

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow..dat zier er mooi uit..en je winkel..geweldig!
    Ja sommige mensen hebben zeker niks anders te doen..erg flauw allemaal..

    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om zo contact te leggen met elkaar, ga even in je webwinkel kijken.

    fijne week

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weekend achter de rug dus. Ben benieuwd naar je aankopen. Jammer he dat iemand zo doet. Beetje zielig gedrag vind ik het. Fijne week. Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende aankopen weer...
    maar die heb jij meestal altijd wel..
    mooie foto,s weer.
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen