vrijdag 7 oktober 2011

Inspiratieloos

Zo, toch maar weer eens een berichtje. Qua bloggen heb ik niet veel inspiratie op het moment. Ik was gister jarig maar ben al 2/3 dagen vreselijk verkouden..Vanavond werken en morgen een proefdag op de logeeropvang van een zorgboerderij waar ik ontzettend veel zin in heb! Hopen dat mijn neus dan een beetje rustig is geworden.
Aangezien ik niet zo veel te vertellen heb maar gewoon wat fotos van het resultaat van een bezoekje aan de antiekboer.
De 4 kommen zijn natuurlijk lekker voor mezelf..een fijn verjaardagscadeautje aan mezelf.




Ik wens jullie een heel fijn weekend en zondagavond natuurlijk weer artikelen online. Doegg

16 opmerkingen:

  1. Foto's plaatsten daar genieten wij ook al van, ik geniet er wel van zoveel moois..
    Nog van harte proficiat met je verjaardag, hoop dat je toch nog hebt kunnen genieten van je dag, ondanks je verkoudheid.
    Ik wens je een fijn weekend
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dit vinden wij ook heel leuk, hopelijk voel je je snel weer beter. Gewoon lekker genieten morgen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Ben ook snot verkouden...
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag !
    liefsPeet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zelfs zonder inspiratie nog prachtige plaatjes! Succes met je proefdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, mooie kommen heb je gekregen.
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
    Ik geniet van je mooie sfeerplaatjes.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag en beterschap dan maar.
    EN dan wens ik je ook nog een fijn weekend,
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd; je hebt een mooi verjaardagskado voor jezelf gekocht ;)

    Beterschap en een fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog Gefeliciteerd met je verjaardag Sanne en ik hoop dat het toch nog een fijne dag is geweest ook al ben je zo verkouden.
    Hier loopt het ook beslist niet zoals het zou moeten.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd.
    Jouw foto's zijn gewoon genieten keer op keer.....
    Prachtig zijn de kommen!
    Van harte beterschap.....

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk had je een hele gezellige dag.
    Prachtige kommen !

    Fijn weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd! Ik vind jouw blog en foto's altijd prachtig en ben dan ook sinds een tijdje volger geworden :)

    Volgens mij hebben wij in het verleden wel eens contact gehad, je wilde toen een winkeltje beginnen?
    Als ik zie hoe leuk je webwinkel eruit ziet dan ben je daar zeker in geslaagd.

    Misschien vindt je het leuk om ook eens een kijkje op mijn blog te nemen!

    Hartelijke groetjes (van een mede-noorderling:))
    Esther (www.derdijkbrocante.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte met je verjaardag! En je hebt helemaal gelijk dat je de prachtige kommen zelf gehouden hebt (al vind ik het stiekem wel een beetje jammer)! Succes met je proefdag morgen en fijn weekend. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte meis!! oww dat engeltje is zo gaaf !!! liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog met je verjaardag meid !

    Jammer dat je ziek bent , hopelijk bevalt de proefdag van beide kanten goed, ik wens je daar veel succes mee....

    Fijn weekend nog , liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben heel benieuwd hoe de proefdag ging....
    en of je wat bent opgeknapt natuurlijk!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello!
    I just found your beautiful blog!!
    Added myself as a follower!!
    I will return!! OFTEN!! :)

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen