zondag 23 oktober 2011

Update

Er komt al een tijdje niet zoveel van mijn kant. Dus maar even een update.
Ik loop nu alweer ongeveer een maandje mee op een zorgboerderij. Zij realiseren op dit moment een tweede locatie erbij en ik vind het erg leuk om hier mee te helpen. Heb nu een paar keer mee mogen lopen met dagbesteding en naschoolse opvang. Hier is mij wel duidelijk geworden dat ik erg onzeker ben geworden van 4 jaar solliciteren en altijd maar nee horen. Ik ben niet zo zeker meer van mezelf en het geeft een heerlijk gevoel om weer lekker bezig te zijn. Op het moment is dit allemaal nog op vrijwillige basis omdat ze nog niet zeker weten of ze iemand bij nodig hebben. Maar ik doe ervaring op en heb mijn week wat gevulder. Het is mij deze maand ook echt duidelijk geworden dat dit het werk is wat ik wil doen.. geen concessies doen en maar in een kledingwinkel etc gaan werken maar echt iets wat ik leuk vind. De combinatie van mensen-kinderen met een beperking, paarden en de buitenlucht vind ik heerlijk. Ik heb eindelijk mijn plekje gevonden. Nu maar hopen dat er wat uit komt voor me.

Ondertussen leer ik steeds beter te werken met photoshop. Ik ben hier dan ook lekker mee aan het prutsen..hier wat foto´s van nieuwe artikelen en mijn ouders hun huis.






Ook zijn we de afgelopen twee week alweer druk bezig geweest met de flyer voor de wieze winkeltjesroute. Deze is altijd halverwege december. Hierbij openen (bijna) alle brocante winkeltjes in de gemeente slochteren hun deuren. Ik sta dan altijd bij pap en mam op het erf. De flyer zullen we de komende week wel in de agenda op de site plaatsen.
Vanavond natuurlijk rond 7 uur weer nieuwe artikelen online. Ik wens jullie een fijne avond en een fijne week!

8 opmerkingen:

  1. Fijn Sanne, dat dit vrijwilligerswerk je wel duidelijk maakt dat dit is wat je graag wilt doen! En super dat je daar nu ervaring op kunt doen.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat je je plekje hebt gevonden. mijn kids gaan al jaren naar een zorgboerderij en vinden het geweldig..nou die route..daar wil ik wel meer van weten hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh was für wunderschöne bilder.
    ein traum.
    wünsch dir viel freude bei deinem neuen projekt. umarme dich daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de foto met de spitzen, wat is die moooooiiii!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal voor je duimen!! Wat fijn om te lezen dat je nu weet wat je leuk vind!! En nu maar hopen dat je hier verder kan!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sfeervolle foto's stuk voor stuk apart. Ik kan niet eens kiezen welke ik het mooist vind, hele fijne zondagavond groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh so schöne fotos.
    hab auch ballerinas am fenster. so schön nostalgisch.
    wünsch dir einen schönen abend.
    sei lieb gegrüsst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bezaubernde Bilder....die Ballerinas gefallen meiner Tochter wirklich sehr...liebe Grüße aus Kandern, Doreen

    BeantwoordenVerwijderen