vrijdag 13 juli 2012

Slaapkamer

Ik was al een tijdje zat van het felle oudroze in de slaapkamer, dus back to basic.
Wit, wit wit..normaal ben ik niet van de wit maar in de slaapkamer vind ik die rust wel fijn
Ook heb ik het bed andersom neer gezet waardoor en nu ruimte is voor een tafeltje.
Het moet nog een beetje aangekleed maar dat heeft geen haast.
Ik moet zeggen, ik vind het wel fijn om in een hoekje te slapen. Voelt heel veilig en knus. Kijk niet naar de vloer, die lag er al en wit verven lukt helaas niet. Aangezien we over een jaartje of wat naar een koophuis willen kijken wil ik geen geld meer uitgeven aan een mooie vloer.
Fijn weekend!




16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie foto's van je slaapkamer, ziet er allemaal super uit. Vind die spiegeltjes boven je bed ook helemaal geweldig! Wat zul jij lekker slapen in zo'n mooie slaapkamer!
    Fijn weekend, liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's! Toch mooi hé zo alles wit, wou dat ik hier iemand kon overtuigen om het doen.
    Fijn weekend!
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit je slaapkamer en zo gezellig.

    En het rek met de mooie kleding, helemaal super!

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je slaapkamer super mooi geworden, en wat een leuk kledingrek heb je.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sfeervolle slaapkamer.
    Het straalt echt rust uit en wat leuk je verzameling spiegeltjes boven het bed.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!!En ik vind zo'n donkere vloer erbij helemaal niet verkeerd!!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is er mis met die vloer? Ik vind het contrast juist wel mooi staan. In ieder geval een heerlijk sfeertje waarin het lekker slapen zal!.

    Groet Petra en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het contrast met de houten vloer ook wel mooi! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your bedroom is beautiful,so feminine and romantic.Cute cats on the bed is a must;)
    love your clock collection too:)
    I would sleep like an angel in here for sure :)))
    Tovehugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer sfeervol uit Sanne! Overbodig om te zeggen dat ik weg ben van je spiegeltjes! haha. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je slaapkamer ook prachtig! Ga op het moment ook weer helemaal terug naar wit, met slechts hier en daar een kleuraccentje. Ik vind het zo lekker fris staan.
    En ook ik vind je spiegeltjes geweldig....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een romantisch plekje!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Sanne. Ik ben wel een witfan en vind dit helemaal top ;)!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. morgen liebe sanne traumhaft dein schlafzimmer und die samtpfötchen soooo süss.
    grüässli daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk slapen onder de witte lakens....
    En met de katten erop.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind wit in de slaapkamer ook lekker fris! Ziet er allemaal heel leuk uit en de vloer misstaat echt niet hoor, vind hem eigenlijk wel mooi. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen