zondag 12 augustus 2012

Terug van weg geweest

Hallo Allemaal,
Ik ben er weer, het was een zware maar leuke week. Ik was met de zorgboerderij op werkvakantie. Ik heb weer veel geleerd. Vandaag direct weer even aan het shoppen geslagen en even afscheid genomen van onze kleine pony waar ik de afgelopen weken net weer druk mee was. Hij heeft veel last van zomer exceem en onderhuidse mijt. We hebben besloten om een ander huis voor hem te zoeken omdat het allemaal zo duur was en hij maar pijn en jeuk bleef houden. Hij woont nu op een boerderij in Termunten, vlakbij de zee waar hij dus geen last meer heeft omdat die beestjes en mugjes daar niet zijn :D Voor hem heel fijn, maar toch wel even weer moeilijk.

Aankomende week hebben Anton en ik nog lekker een weekje vrij, en die willen we besteden aan elkaar. De eerste week van de vakantie veel verplichtingen en nu willen we nog even een weekje lekker niksen.. Alleen waar wij zin in hebben.

Zo juist nieuwe artikelen online gezet ( www.serviesenbrocante.nl ) Nu eerst nog wat foto's van de afgelopen tijd en dan lekker op het bankje met een romkom..
Fijne week gewenst!





10 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie nog een weekje samen hebben. Geniet ervan na die drukke week. Lijkt me ook moeilijk om afscheid te nemen van je huisdier ook al weet je dat hij het nu beter heeft. Fijne week! Groetjes Peggy
    P.s. die kandelaar is toch prive bezit (dezelfde waar ik al eerder naar gevraagd heb :
    ;-), zoniet dan hoor ik het graag.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet nog van je laatste weekje.En ohhhh daar komt dat geweldige engeltje weer voorbij.Ze blijft zo mooi!!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige sfeerfoto's....welkom terug van je drukke zorgweek gelukkig nog een weekje samen genieten ...jammer van de pony maar soms kunnen dingen niet anders en is het beter ...ga lekker genieten van jullie week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, nog een weekje saampjes vakantie vieren en wat goed dat het beestje een nieuwe plek gevonden heeft waar hij zonder klachten voort kan!

    Fijne vakantieweek nog, groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat servies staat wel heel mooi.
    En fijn dat de pony een lekker plekje heeft gevonden, waar hij minder last heeft.
    Jullie nog een fijne week samen.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral zo'n prachtige plaatsjes! Nog veel plezier onder jullie tweetjes!
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om nu samen nog een weekje te genieten na een drukke en geslaagde week. Sfeervolle foto's, dat zijn weer prachtige spullen.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo

    Ik heb je blog net ontdekt, en vind de foto's in deze post prachtig. Dat servies is echt mooi.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kast vol servies zo ontzettend prachtig!
    Ik heb trouwens een bijna dezelfde kandelaar. Ik wil hem weg doen, maar krijg het maar niet over mijn hart omdat ik hem van mijn oma geërfd heb. Mocht ik jou er een plezier een, laat het maar weten. Dan weet ik tenminste dat hij naar een goede plek gaat :).

    BeantwoordenVerwijderen