maandag 5 november 2012

New stuff

Succesvolle week gehad qua inkoop..maar dan vooral voor mezelf hihi
Ik wilde al eeuwen een bankje voor de kachel maar dan wel precies zo 1 als ik in me hoofd had. Ik had ergens een voorbeeld maar die waren of heeeel duur of ze moesten nog gestript en weet ik veel waar opgehaald worden.

Nu waren we afgelopen zaterdag een dagje op stap en zag ik in de kringloop het bankje! Helaas opnieuw gestoffeerd met een afschuwelijke stof. En dan zit je in dilemma koop je hem met de hoop dat die stof die je bedoeld er misschien wel helemaal niet meer onder zit..
Uiteindelijk vond ik bij dezelfde kringloop een flinke lap linnen, dus het bankje moest maar mee. Als het goeie stof er dan niet onder zat moest hij maar opnieuw bekleed.

We waren zaterdag om 6 uur terug en natuurlijk moest ik direct beginnen. Gelukkig met hulp van Anton want jemig nieuwe nietjes zitten een stuk beter vast als roestige spijkertjes..

Maar ik werd beloond, het was precies wat ik bedoelde .. ik ben er erg blij mee en ook nog voor een leuk bedrag.
Verder kocht ik nog andere leuke dingetjes.. de rit kon helaas voor de winkel niet uit maar ik ben super blij met mijn bankje :)







12 opmerkingen:

  1. Mooi bankje.
    Daar hoef ik echt niet mee tuis te komen.
    Maar ik vind hem geweldig.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat natuurlijk weer super..geweldig hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het lange zoeken beloond is! Het kastje uit je vorige post vind ik ook een prachtige aanwinst.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou vind ik 'm geweldig, past bij je!
    Geniet van deze nieuwe aanwinst!!!

    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi!!En dat bij de kringloop.Geweldig!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een mooie♥ vorm dat bankje en apart.. heerlijk om er te zitten ..;))
    Het past zeker bij jou♥..!!
    Lieve groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha mooi dat je er blij mee bent, ik vind het niet echt wat ;)Ik ben wel benieuwd wat voor stof er eigenlijk op zat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hele lelijke opa en oma stof, groen blauw grijs..afschuwelijk :P

      Verwijderen
  8. Je foto's worden steeds mooier! Maar dat kuikentje is toch zeker niet echt....Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi bankje helemaal jij .
    en wat een geluk dat je er dan gelijk een stof bij vind ,en hem dan ook gelijk al bekleden ,bij mij staat zoiets er maanden voor ik er aan begin .

    een fijne dag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen